Projekt cofoundingowy uruchomiony dzięki Google DNI
200 tys. euro grantu
przeznaczone na rozwój
Angażuje czytelników na każdym etapie powstawania materiału
Google Digital News Initiative
BRID to projekt, który został doceniony przez Google w ramach funduszu DNI (Digital News Initiative) – ogólnoeuropejskiej inicjatywy, która wspiera innowacje w mediach. Jako laureaci dostaliśmy od Google 200 tys. euro na stworzenie miejsca, w którym wciągniemy czytelników w proces tworzenia treści od samego początku do końca.
W inicjatywie Google udział mógł wziąć dosłownie każdy – tradycyjni wydawcy, przedstawiciele serwisów internetowych, start-upy, a nawet indywidualni przedstawiciele mediów informacyjnych. Do tej pory Google wsparł w ten sposób 662 projektów z europejskich krajów na kwotę 150 mln euro!
to zintegrowana z naTemat.pl platforma komunikacji, pozwalająca czytelnikom zgłaszać i wybierać podejmowane przez dedykowany zespół redakcyjny tematy.
Z inicjatywy czytelników będziemy podejmować tematy, które są istotne społecznie, kulturowo czy proekologicznie. Przy projektach tego wymagających, będą prowadzone zbiórki funduszy na rzecz realizacji misji.
BRID to zaangażowane dziennikarstwo, które ma zmieniać i kształtować rzeczywistość we współpracy z czytelnikami (i klientami). Podejmowane tematy opracowujemy w formie zaangażowanych reporterzy, wywiadów, niejednokrotnie zbiórek. To dziennikarstwo, które wychodzi poza ramy internetu.