Fanów ma wykształcenie wyższe
![](https://grupanatemat.pl/wp-content/uploads/Asz_dziennik_RGB_bez-tla-bialy-czarny-dwukropek.png)
Jedyny opiniotwórczy serwis satyryczny w Polsce
1,5 mln
unikalnych użytkowników miesięcznie
Serwis nominowany do Grand Press Digital
80% ruchu
pochodzi z Facebooka
Lider reklamy społecznościowej w Polsce
71
![naTemat360° / Grupa naTemat](https://grupanatemat.pl/wp-content/uploads/photo-1490127252417-7c393f993ee4.jpg)
Najlepsze newsy w kraju
Chcemy być pierwszym źródłem informacji, opinii, inspiracji i rozrywki dla wielkomiejskiego, dobrze wykształconego Czytelnika. Dlatego każdego dnia walczymy o czołowe miejsce na tablicach FB internautów, oferując im najlepsze autorskie treści w sieci dotyczące najważniejszych wydarzeń politycznych, sportowych i kulturalnych.
Kosmiczne zasięgi akcji reklamowych
W internecie czujemy się jak ryba. Dlatego jesteśmy fabryką wirali, o których mówi cała Polska. ASZ:dziennik jest najbardziej angażującym polskim medium na Twitterze wg raportu Sotrender. Zaufali nam najwięksi — Netflix, Ikea, Sony Playstation, Motorola, Discovery, ASUS, TVN, Plus, mBank. Jesteśmy blisko ludzi w każdym momencie ich dnia. Aż 83% ruchu pochodzi z Facebooka.
![naTemat360° / Grupa naTemat](https://grupanatemat.pl/wp-content/uploads/photo-1525251463316-74f5ee6a2f89.jpg)
7 mln odbiorców kampanii „Anno 2205” dla firmy Ubisoft
Wykreowanie akcji #najgorszyprezent dla ASUS
Ponad 3000 lajków akcji dla nc+
Prawie 5000 lajków kampanii dla PZU Zdrowie
Czytelnicy ASZ:dziennik
w wieku 25-44
po studiach
Zarobki powyżej 5 tys. zł netto
138
Wykształcenie wyższe
143
Miasto powyżej 0,5 mln mieszkańców
203!
Dopasowanie użytkownika na tle konkurencji wg badania Gemius/PBI 07.2018 / Standard = 100