Produkt Cena CPM RC Uwagi
Premium Small Multiscreen 190
Premium Multiscreen 250
Screening Desktop 270
Understitial Multiscreen 240
Commercial Break desktop + Mobile 270
Halfpage Desktop 180
Halfpage Mobile 240
Intext Small Multiscreen 160
Intext Multiscreen 180
Premium Rectangle Mobile 230
Premium Halfpage Desktop 200
Belka Sponsorska Desktop + Mobile 250
Sticky Mobile 170
Sticky Desktop 170
Small Intext Mobile 300x100 160
Intext Mobile 300x250 180
Large Intext Mobile 320x480 200
Premium Gigaboard 270
Karuzela Desktop + Mobile 280
Kampanie display realizujemy na pakietach formatów, proponowane pakiety:
Pakiet 1 Premium: Screening Desktop lub Premium Gigaboard   Desktop, Premium Rectangle Mobile, Commercial Break Desktop+Mobile,   Understitial Multiscreen, Premium Halfpage Desktop, Halfpage Mobile 242
Pakiet 2: Premium Multiscreen, Understitial Multiscreen, Premium   Halfpage Desktop, Halfpage Mobile, Sticky Desktop + Mobile 220
Pakiet 3: Premium Multiscreen, Understitial Multiscreen, Sticky   Desktop + Mobile, Halfpage Desktop, Halfpage Mobile 216
Pakiet 4: Premium Multiscreen, Intext Multiscreen, Sticky   Desktop + Mobile 200
Pakiet 5: Premium Small Multiscreen, Intext Multiscreen, Sticky   Desktop+Mobile 180
Pakiet 6: Belka Sponsorska, Sticky Multiscreen 210
Preroll 6 - 15 s. 200
Preroll 20 - 30 s. 250
Preroll 45 s 270
STAŁKA FF Price RC
NaTemat dniówka full na pakiecie formatów* 350 000 * dniówki/stałki realizujemy na   pakiecie formatów, kalkulowane każdorazowo, w zależności od przyjętych   estymacji oraz finalnej ilości formatów w pakiecie
INNPoland dniówka full na pakiecie formatów* 120 000
MamaDu dniówka full na pakiecie formatów* 120 000
DADHero dniówka full na pakiecie formatów* 50 000
Pakiet PRELOAD w natemat.pl (stałka Full + zajawki zdjęciowe,   wg. Instrukcji) 500 000
Usługa Dopłata w %
Capping 1 i 2 15
Dayparting - emisja w wybranych godzinach 10
Sekwencja kreacji reklamowych 20
Zmiany w zamówieniu po rozpoczęciu jego realizacji 20
Przekroczenie limitu wagowego kreacji za każdy procent   przekroczenia 1
Geotargetowanie 25
VideoAd uruchamiany po najechaniu lub kliknięciu w reklamę 20
VideoAd uruchamiany automatycznie z wyłączonym dźwiękiem 40
Rozwijanie kreacji - expand 40
Rozpychanie kreacji - push 40
Targetowanie reklamy na system operacyjny urządzenia 20
Targetowanie po operatorach (Play, Plus, T-mobile, Orange) 20
Targetowanie na typ łącza - WiFi 20
Targetowanie po producencie urządzenia np. Samsung 20
Logo drugiego klienta w kreacji 20
Każde następne logo w kreacji 10
Zmiana kreacji ( kreacja/ kody??) w trakcie trwania kampanii   display powyzej 5 Przez zmianę w kreacji należy rozumieć: 20
a) wpięcie nowych kodów w kreację wraz z wystawieniem nowych   testów
b) podmiana starych kodów w kreacji wraz z wystawieniem nowych   testów.
c) zmiana kreacji reklamowej wraz z wystawieniem nowych testów.
d) zmiany w kreacji związane z samodzielnym   dostosowaniem/przygotowaniem przez GNT kreacji do emisji (np. poprawna   implementacja clickTaga w kreację) Zmiany w kreacji są liczone oddzielnie dla   każdego z emitowanych formatów reklamowych.
Rozliczanie za VCPM staty wew 50
Rozliczanie za VCPM staty zew 80
Retargeting 30
NATIVE i SOCIAL MEDIA
Formaty   natywne i w SoMe wyceniane   indywidualnie w cenie net net (zależne od gwarancji, promocji itd.)