Premium Small Multiscreen |
190 |
|
Premium Multiscreen |
250 |
|
Screening Desktop |
270 |
|
Understitial Multiscreen |
240 |
|
Commercial Break desktop + Mobile |
270 |
|
Halfpage Desktop |
180 |
|
Halfpage Mobile |
240 |
|
Intext Small Multiscreen |
160 |
|
Intext Multiscreen |
180 |
|
Premium Rectangle Mobile |
230 |
|
Premium Halfpage Desktop |
200 |
|
Belka Sponsorska Desktop + Mobile |
250 |
|
Sticky Mobile |
170 |
|
Sticky Desktop |
170 |
|
Small Intext Mobile 300x100 |
160 |
|
Intext Mobile 300x250 |
180 |
|
Large Intext Mobile 320x480 |
200 |
|
Premium Gigaboard |
270 |
|
Karuzela Desktop + Mobile |
280 |
|
Kampanie display realizujemy na pakietach formatów, proponowane pakiety: |
|
Pakiet 1 Premium: Screening Desktop lub Premium Gigaboard Desktop, Premium Rectangle Mobile, Commercial Break Desktop+Mobile, Understitial Multiscreen, Premium Halfpage Desktop, Halfpage Mobile |
242 |
|
Pakiet 2: Premium Multiscreen, Understitial Multiscreen, Premium Halfpage Desktop, Halfpage Mobile, Sticky Desktop + Mobile |
220 |
|
Pakiet 3: Premium Multiscreen, Understitial Multiscreen, Sticky Desktop + Mobile, Halfpage Desktop, Halfpage Mobile |
216 |
|
Pakiet 4: Premium Multiscreen, Intext Multiscreen, Sticky Desktop + Mobile |
200 |
|
Pakiet 5: Premium Small Multiscreen, Intext Multiscreen, Sticky Desktop+Mobile |
180 |
|
Pakiet 6: Belka Sponsorska, Sticky Multiscreen |
210 |
|
Preroll 6 - 15 s. |
200 |
|
Preroll 20 - 30 s. |
250 |
|
Preroll 45 s |
270 |
|
STAŁKA |
FF Price RC |
|
NaTemat dniówka full na pakiecie formatów* |
350 000 |
* dniówki/stałki realizujemy na pakiecie formatów, kalkulowane każdorazowo, w zależności od przyjętych estymacji oraz finalnej ilości formatów w pakiecie |
INNPoland dniówka full na pakiecie formatów* |
120 000 |
MamaDu dniówka full na pakiecie formatów* |
120 000 |
DADHero dniówka full na pakiecie formatów* |
50 000 |
Pakiet PRELOAD w natemat.pl (stałka Full + zajawki zdjęciowe, wg. Instrukcji) |
500 000 |
|
Usługa |
Dopłata w % |
|
Capping 1 i 2 |
15 |
|
Dayparting - emisja w wybranych godzinach |
10 |
|
Sekwencja kreacji reklamowych |
20 |
|
Zmiany w zamówieniu po rozpoczęciu jego realizacji |
20 |
|
Przekroczenie limitu wagowego kreacji za każdy procent przekroczenia |
1 |
|
Geotargetowanie |
25 |
|
VideoAd uruchamiany po najechaniu lub kliknięciu w reklamę |
20 |
|
VideoAd uruchamiany automatycznie z wyłączonym dźwiękiem |
40 |
|
Rozwijanie kreacji - expand |
40 |
|
Rozpychanie kreacji - push |
40 |
|
Targetowanie reklamy na system operacyjny urządzenia |
20 |
|
Targetowanie po operatorach (Play, Plus, T-mobile, Orange) |
20 |
|
Targetowanie na typ łącza - WiFi |
20 |
|
Targetowanie po producencie urządzenia np. Samsung |
20 |
|
Logo drugiego klienta w kreacji |
20 |
|
Każde następne logo w kreacji |
10 |
|
Zmiana kreacji ( kreacja/ kody??) w trakcie trwania kampanii display powyzej 5 Przez zmianę w kreacji należy rozumieć: |
20 |
|
a) wpięcie nowych kodów w kreację wraz z wystawieniem nowych testów |
|
b) podmiana starych kodów w kreacji wraz z wystawieniem nowych testów. |
|
c) zmiana kreacji reklamowej wraz z wystawieniem nowych testów. |
|
d) zmiany w kreacji związane z samodzielnym dostosowaniem/przygotowaniem przez GNT kreacji do emisji (np. poprawna implementacja clickTaga w kreację) Zmiany w kreacji są liczone oddzielnie dla każdego z emitowanych formatów reklamowych. |
|
Rozliczanie za VCPM staty wew |
50 |
|
Rozliczanie za VCPM staty zew |
80 |
|
Retargeting |
30 |
|
NATIVE i SOCIAL MEDIA |
Formaty natywne i w SoMe wyceniane indywidualnie w cenie net net (zależne od gwarancji, promocji itd.) |