Sprawdzamy

Serwis fact-checkingowy uruchomiony dzięki Google DNI

250 tys. euro grantu
przeznaczone na rozwój

Weryfikuje polityków i obala powszechne stereotypy

Jako jedyny projekt z Polski doceniony w corocznym raporcie Google DNI 2018

naTemat360°

Google Digital News Initiative

To projekt, który został doceniony przez Google w ramach funduszu DNI (Digital News Initiative) – ogólnoeuropejskiej inicjatywy, która wspiera innowacje w mediach. Jako jedni z pierwszych w Polsce i Europie dostaliśmy od Google 250 tys. euro na stworzenie miejsca, w którym inaczej niż zazwyczaj będziemy weryfikować newsy i obalać mity.

W inicjatywie Google udział mógł wziąć dosłownie każdy – tradycyjni wydawcy, przedstawiciele serwisów internetowych, start-upy, a nawet indywidualni przedstawiciele mediów informacyjnych. Do tej pory Google wsparł w ten sposób 460 projektów z 29 europejskich krajów na kwotę 90 mln euro!

Grupa naTemat była jednym z pierwszych mediów w Polsce, które dostały grant. Trafiło do nas 250 tys. euro, które w całości przeznaczyliśmy na rozwój. Tak narodził się pomysł na Trudat.pl – miejsce, w którym będziemy weryfikować krążące w internecie, mediach i debacie publicznej informacje. Chcemy brać na warsztat popularne teorie, badania, opinie i sumiennie sprawdzać, na ile są one prawdziwe. A potem prosto i konkretnie mówić Wam, jak jest naprawdę.

Stwórzmy kampanię. Razem — w serwisie TruDat

Skontaktuj się z nami

Kontakt z nami

kontakt@natemat.pl
tel. +48 881 6666 04
tel. +48 881 6666 27

Biuro Reklamy

Monika Ruszkowska
tel. +48 600 490 870
monika.ruszkowska@natemat.pl

Strategia i Rozwój Sprzedaży

Paulina Plenkiewicz
tel. +48 602 336 777
paulina.plenkiewicz@natemat.pl

Patronaty

W sprawie patronatów medialnych prosimy kontaktować się wyłącznie pod tym dedykowanym adresem.

Grupa naTemat, ul. Rydygiera 8 bud. 6, 01-793 Warszawa