Display to banner lub mówiąc najprościej – reklama graficzna, wyświetlana na powierzchni serwisu. Format display to idealny sposób na zwiększenie widoczności marki i nawiązanie kontaktu z czytelnikami naTemat. Reklamę graficzną emitujemy w dowolnie wybranej sekcji portalu: na stronie głównej, w artykułach czy wybranych kategoriach serwisu. Wyświetlane przez nas kreacje są zgodne ze standardem IAB.

Dlaczego u nas? Za umieszczanie reklam wizualnych na stronie odpowiada nasz wewnętrzny dział produkcji. Na bieżąco kontrolujemy jakość wyświetlanych materiałów graficznych oraz skutecznie chronimy naszych czytelników przed tzw. „ślepotą bannerową”, rozsądnie dobierając liczbę wyświetlanych materiałów i tym samym zwiększając skuteczność ich oddziaływania.
Reklama natywna materiał redakcyjny mający na celu maksymalne zaangażowanie czytelnika zarówno w treść artykułu, jak i w komunikację do klienta.

Dlaczego u nas? Bo to my wprowadziliśmy reklamę natywną na polski rynek i to my wyznaczamy standardy w tej dziedzinie.
Wersję mobilną serwisów Grupy naTemat przegląda dziennie blisko 50% użytkowników, którzy oczekują formatów reklamowych dostosowanych do parametrów posiadanych przez nich urządzeń. Takie właśnie mamy w swojej ofercie, co znajduje bezpośrednie przełożenie na wysokość parametru CTR.

Dlaczego u nas? Jako medium internetowe musimy nieustannie trzymać rękę na pulsie najnowszych technologii. W sferze reklamy mobilnej, gdzie trendy zmieniają się praktycznie z dnia na dzień, ma to kluczowe znaczenie.
Obrazy mówią więcej niż słowa, a te ruchome – mówią wszystko. Jeśli dodatkowo obudowane są w atrakcyjną formę, stanowią obecnie najskuteczniejszy kanał kontaktu z czytelnikiem naTemat. W serwisie zamieszczamy zarówno wideo natywne, jak i reklamy w formacie pre-roll, towarzyszące materiałom redakcyjnym. Wideo jest również istotnym elementem naszego formatu Power Color, realizowanego w formule Rich Media.

Dlaczego u nas? Standardy na polu reklamy natywnej wyznaczamy również w zakresie materiałów wideo. Wideosonda, relacja, wywiad – to idealny konteksty do prezentacji marki, usługi czy produktu.
Real Time Bidding, czyli system aukcyjny umożliwiający zakup placementu reklamowego w naTemat w czasie rzeczywistym. Jeśli chcesz wiedzieć w jakich platformach programmatic możesz nas znaleźć, skontaktuj się z nami!
W naTemat dysponujemy wiedzą reklamową sprawdzoną w praktyce. Dlatego wiemy, jak połączyć wszystkie dostępne formaty i stworzyć spójną kampanię, która najlepiej wyeksponuje charakter marki.

Masz pomysł na promocję wykraczającą poza utarte formaty reklamowe, ale nie wiesz, jak ją zrealizować? Napisz – my się dowiemy.