980x400 px (Power Content)
desktop
Opis:

Power Content to unikalna forma reklamy internetowej łącząca w sobie zarówno cechy reklamy display, jak i modułów prezentujących treść, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcje. Power Content osiąga nawet 4% engagement rate, czyli nawet kilkanaście razy więcej niż reklama display. Budowa Kreacja może być zbudowana z jednego, dwóch lub trzech modułów funkcjonalnych takich jak:  galeria zdjęć, interaktywna mapa, hot spot, widok 360 stopni, sonda, wideoplayer, feed z kanałów social media oraz wiele innych.



HTML5 daje możliwość oglądania kreacji na wszystkich urządzeniach mobilnych, nie wymaga zainstalowanego Flash-a. 





Grafika: Statyczny obraz kierujący do wskazanego adresu URL Format: plik .jpg, .png, .gif 930x300 px, max 70 kb



Galeria: 3-5 rotujących obrazów z możliwością wyboru przez użytkownika. Każdy może kierować do osobnego adresu URL.

Format: pliki .jpg, .png, .gif 930x300 px, max 60 kb



Hotspot: Obraz z oznaczonymi punkami kierującymi do zewnętrznych adresów URL

Format: plik .jpg, .png, .gif 930x300 px, max 70 kb



Mapa: Zakotwiczony moduł Google Maps z oznaczonymi wybranymi lokalizacjami. Wideo Zakotwiczony player Youtube.com widoczny po kliknięciu w graficzną zaślepkę.

Format: plik .jpg, .png, .gif 930x300 px, max 70 kb (zaślepka), odnośnik do materiału na Youtube.com





Grafika: Statyczny obraz kierujący do url.

Format: plik .jpg, .png, .gif 615x300 px, max 0 kb



Galeria: 3-5 rotujących obrazów z możliwością wyboru przez użytkownika. Każdy może kierować do osobnego adresu URL.

Format: pliki .jpg, .png, .gif 615x300 px, max 50 kb



Hotspot: Obraz z oznaczonymi punkami kierującymi do zewnętrznych adresów URL.

Format: plik .jpg, .png, .gif 615x300 px, max 70 kb



Mapa: Zakotwiczony moduł Google Maps z oznaczonymi wybranymi lokacjami.



Wideo: Zakotwiczony player Youtube.com widoczny po kliknięciu w graficzną zaślepkę.

Format: plik .jpg, .png, .gif 615x300 px, max 70 kb (zaślepka), odnośnik do materiału na Youtube.com



Linki: Cztery zajawki treści (zdjęcie+tytuł) kierujące do zewnętrznych adresów URL.

Format: 4 pliki .jpg, .png, .gif 130x85 px, max 20 kb, tytuły i adresy URL



Sonda: Pytanie zamknięte z 3-5 odpowiedziami. Po dokonaniu wyboru jednej z nich użytkownikowi ukazuje się procentowy podział wyników i button kierujący do zewnętrznego url Wszystkie pliki graficzne powinny być zapisane w pliku .psd



*Inne moduły do indywidualnego ustalenia z klientem





Grafika: Statyczny obraz kierujący do wskazanego adresu URL.

Format: plik .jpg, .png, .gif 300x300 px, max 70 kb



Galeria: 3-5 rotujących obrazów z możliwością wyboru przez użytkownika. Każdy może kierować do osobnego adresu URL.

Format: pliki .jpg, .png, .gif 300x300 px, max 50 kb



Hotspot: Obraz z oznaczonymi punkami kierującymi do zewnętrznych adresów URL.

Format: plik .jpg, .png, .gif 300x300 px, max 70 kb



Mapa: Zakotwiczony moduł Google Maps z oznaczonymi wybranymi lokacjami.



Wideo: Zakotwiczony player Youtube.com widoczny po kliknięciu w graficzną zaślepkę.

Format: plik .jpg, .png, .gif 300x300 px, max 70 kb (zaślepka), odnośnik do materiału na Youtube.com



Linki: Cztery zajawki treści (zdjęcie+tytuł) kierujące do zewnętrznych url.

Format: 4 pliki .jpg, .png, .gif 130x85 px, max 20 kb, tytuły i adresy url



Sonda: Pytanie zamknięte z 3-5 odpowiedziami. Po dokonaniu wyboru jednej z nich użytkownikowi ukazuje się procentowy podział wyników i button kierujący do zewnętrznego adresu URL. Wszystkie pliki graficzne powinny być zapisane w pliku psd



*Inne moduły do indywidualnego ustalenia z klientem


Format plików:

.JPG, .PNG, .GIF


  mobile tablet desktop
Rozdzielczość 300x250px 300x250px 980 x 400 px
Waga 60 kB 60 kB 100 KB (obrazek),
10 MB wideo